De beste in gezonde maaltijden 🧡 | In heel Nederland bezorgd 🚗 | Beoordeeld met een 4,9 uit 5 ⭐️

De beste in gezonde maaltijden 🧡
In heel Nederland bezorgd 🚗
Beoordeeld met een 4,9 uit 5 ⭐

Gezonde maaltijden aan huis bestellen?

We leggen je uit hoe!

Gezonde maaltijden aan huis bestellen?

We leggen uit hoe het werkt!

Ik hoor je denken: “Moet ik de maaltijden nog bereiden?”
Nee, alle maaltijden zijn door ons bereid en dus kant-en-klaar. Deze hoef je dus alleen nog op te warmen. De rest hebben wij gedaan.
“Maar hoe werkt het precies, Pieter & Team Thuysvers?”

Ik hoor je denken: 

“Moet ik de maaltijden nog bereiden?”

Nee, alle maaltijden zijn door ons bereid en dus kant-en-klaar. Deze hoef je dus alleen nog op te warmen. De rest hebben wij gedaan.
“Maar hoe werkt het precies, Pieter & Team Thuysvers?”

DSC03024 (1)

Stap 1

Stap 1: Maaltijden uitkiezen

Elke week hebben we een nieuw menu met 50+ gezonde kant-en-klaar maaltijden. De grammages per maaltijd variëren van 400 gram tot 550 gram, met enkele uitzonderingen. Twijfel je over welke maaltijd je het beste past? Kijk dan naar onze maaltijdwijzer (LINK BLOG).

Heb je een allergie of volg je een dieet? Gebruik dan de filters zodat je altijd de juiste keuze maakt.

Bestellen kan tot donderdagavond 22:00 uur en dan heb je het de volgende week in huis. Op vrijdag komt het gloednieuwe menu online.

Als je al je favoriete maaltijden hebt toegevoegd aan je winkelmandje (met een minimaal bestelbedrag van 35 euro) dan kan je door naar volgende stap. Daar kun je verschillende extra’s zoals soepjes, toetjes en fruit toevoegen.

Let op: bij ThuysVers maken we gebruik van stapelkorting. Hoe meer je bestelt, hoe meer korting je krijgt. Daarnaast komen we vanaf 70 euro gratis bij je bezorgen.

Stap 2: Winkelmandje overzicht.

In deze stap krijg je een overzicht te zien met daarin alles wat zich in jouw winkelmandje bevindt. Mocht je er eentje te veel of te weinig hebben aangeklikt, dan kun je dat hier nog aanpassen.

Stap 2

Scherm­afbeelding 2024-05-14 om 16.46.33

Stap 3

Stap 3: Gegevens

Je gegevens hebben we nodig om de bezorger op pad te sturen, om jou op de hoogte te houden van de bezorging en het communiceren van eventuele wijzigingen.

Stap 4: Bezorging

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, verschijnen de beschikbare bezorgmomenten.
Hier selecteer je het moment dat jou het beste uitkomt.

Mocht je niet thuis zijn en wil je het bij de buren laten afleveren, heb je speciale wensen wat betreft tijden of wil je dat we het ergens voor je neerzetten? Geen probleem, bij ThuysVers doen we alles voor een optimale ervaring. Vul daarom je wensen in bij de bezorgnotities zodat we er rekening mee kunnen houden en de bezorgers kunnen instrueren.

Belangrijk: Op het moment van bestellen is het tijdsvak vrij breed aangegeven. Ongeveer 2 dagen van tevoren ontvang je van ons een gerichter tijdvak zodat je precies weet wanneer je ons kunt verwachten. Als de maaltijden bereid zijn, gaat de bezorger de weg op richting jou, met een tas vol (gekoelde) gezonde kant-en-klaar maaltijden.

Stap 4

Milou-bezorgen-4-scaled.jpg
Verhaallijn - Pieter's missie - Vers en groenten!

Stap 5

Stap 5: Betaling

Als je de juiste gegevens hebt ingevuld, de juiste bezorgdag en het juiste tijdsvak, dan is het tijd om de bestelling af te ronden. ThuysVers biedt de optie om te betalen met iDeal. Als de bestelling betaald is komt hij ook bij ons binnen en ontvang je van ons een bestelbevestiging.
Wij gaan dan de keuken in om jou een onbezorgde week te bezorgen!

Als je de juiste gegevens hebt ingevuld, de juiste bezorgdag en het juiste tijdsvak, dan is het tijd om de bestelling af te ronden. ThuysVers biedt de optie om te betalen met iDeal. Als de bestelling betaald is komt hij ook bij ons binnen en ontvang je van ons een bestelbevestiging.
Wij gaan dan de keuken in om jou een onbezorgde week te bezorgen!

Stap 6: De dag van bezorging

Nadat wij al je maaltijden vers hebben bereid gaat de bezorger op pad om de maaltijden te bezorgen op het afgesproken tijdstip. De maaltijden worden gekoeld bij je afgeleverd door onze eigen bezorgers. Dan is het tijd om te beginnen met een zorgeloze week met onze maaltijden die 5 dagen houdbaar zijn, of 30 dagen in de vriezer.

Opwarmen? Wij raden de oven of magnetron aan (maar kan zelfs in de pan of airfryer). De opwarmadviezen vind je op de verpakking van de maaltijd.

Wil je ze invriezen? Geen enkel probleem. Houd er wel rekening mee dat wanneer je de maaltijd bevroren wilt opwarmen, je de dubbele verwarmtijd aan moet houden.


Stap 6

Sam bezorgen + vrouw 1 (1) (1)

Stap 1

Stap 1: Maaltijden uitkiezen

Elke week hebben we een nieuw menu met 50+ gezonde kant-en-klaar maaltijden.
De grammages per maaltijd variëren van 400 gram tot 550 gram, met enkele uitzonderingen.
Twijfel je over welke maaltijd je het beste past? Kijk dan naar onze maaltijdwijzer (LINK BLOG).

Heb je een allergie of volg je een dieet? Gebruik dan de filters zodat je altijd de juiste keuze maakt.

Bestellen kan tot donderdagavond 22:00 uur en dan heb je het de volgende week in huis. Op vrijdag komt het gloednieuwe menu online.

Als je al je favoriete maaltijden hebt toegevoegd aan je winkelmandje (met een minimaal bestelbedrag van 35 euro) dan kan je door naar volgende stap. Daar kun je verschillende extra’s zoals soepjes, toetjes en fruit toevoegen.

Let op: bij ThuysVers maken we gebruik van stapelkorting. Hoe meer je bestelt, hoe meer korting je krijgt. Daarnaast komen we vanaf 70 euro gratis bij je bezorgen.

Stap 2

Stap 2: Winkelmandje overzicht.

In deze stap krijg je een overzicht te zien met daarin alles wat zich in jouw winkelmandje bevindt. Mocht je er eentje te veel of te weinig hebben aangeklikt, dan kun je dat hier nog aanpassen.

Stap 3

Stap 3: Gegevens

Je gegevens hebben we nodig om de bezorger op pad te sturen, om jou op de hoogte te houden van de bezorging en het communiceren van eventuele wijzigingen. 

Mocht je niet thuis zijn en wil je het bij de buren laten afleveren, heb je speciale wensen wat betreft tijden of wil je dat we het ergens voor je neerzetten? Geen probleem, bij ThuysVers doen we alles voor een optimale ervaring. Vul daarom je wensen in bij de bezorgnotities zodat we er rekening mee kunnen houden en de bezorgers kunnen instrueren.

Stap 4

Stap 4: Bezorging

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, verschijnen de beschikbare bezorgmomenten.
Hier selecteer je het moment dat jou het beste uitkomt.

Op het moment van bestellen is het tijdsvak vrij breed aangegeven. Ongeveer 2 dagen van tevoren ontvang je van ons een gerichter tijdvak zodat je precies weet wanneer je ons kunt verwachten. Als de maaltijden bereid zijn, gaat de bezorger de weg op richting jou, met een tas vol (gekoelde) gezonde kant-en-klaar maaltijden.

Stap 5

Stap 5: Betaling

Als je de juiste gegevens hebt ingevuld, de juiste bezorgdag en het juiste tijdsvak, dan is het tijd om de bestelling af te ronden. ThuysVers biedt de optie om te betalen met iDeal. Als de bestelling betaald is komt hij ook bij ons binnen en ontvang je van ons een bestelbevestiging.
Wij gaan dan de keuken in om jou een onbezorgde week te bezorgen!

Stap 6

Stap 6: De dag van de bezorging

Nadat wij al je maaltijden vers hebben bereid gaat de bezorger op pad om de maaltijden te bezorgen op het afgesproken tijdstip. De maaltijden worden gekoeld bij je afgeleverd door onze eigen bezorgers. Dan is het tijd om te beginnen met een zorgeloze week met onze maaltijden die 5 dagen houdbaar zijn, of 30 dagen in de vriezer.

Opwarmen? Wij raden de oven of magnetron aan (maar kan zelfs in de pan of airfryer). De opwarmadviezen vind je op de verpakking van de maaltijd.

Wil je ze invriezen? Geen enkel probleem. Houd er wel rekening mee dat wanneer je de maaltijd bevroren wilt opwarmen, je de dubbele verwarmtijd aan moet houden.

serge-duijs1(1)
Ik hoop dat het zo duidelijk is! Heb je verder nog vragen omdat het bijvoorbeeld niet lukt met online bestellen en/of betalen, vragen of de bezorging of wil je gewoon even wat meer informatie? Wij zijn telefonisch bereikbaar op 085-4019580 (binnen kantoortijden) of via de mail op info@thuysvers.nl

De groe(n)te,
Pieter & Team Thuysvers

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Heb je verder nog vragen omdat het bijvoorbeeld niet lukt met online bestellen en/of betalen, vragen of de bezorging of wil je gewoon even wat meer informatie?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 085-4019580 (binnen kantoortijden) of via de mail op info@thuysvers.nl.

De groe(n)te,
Pieter & Team Thuysvers

serge-duijs1(1)

Ons bestelproces in een filmpje

Veelgestelde vragen

Jazeker! Wij willen jouw leven een stukje makkelijker maken, zodat je meer tijd overhoudt voor de dingen die belangrijk voor je zijn. Je hoeft de maaltijden alleen nog even op te warmen in de oven of magnetron. Laat het koken maar aan ons over!

Onze maaltijden kan je opwarmen in zowel de oven als de magnetron. Het verschilt wel per gerecht hoe lang de maaltijden nog moeten worden opgewarmd en op hoeveel graden. Bij iedere bestelling sturen we je daarom een duidelijke instructie mee, zodat je precies weet wat je moet doen.

Ons volledige menu is te vinden op de menu pagina van onze website. Of bekijk ons aanbod van vegetarische of koolhydraatarme maaltijden. Kies je favoriete maaltijden en rond eenvoudig je bestelling af.

De prijzen van onze maaltijden variëren en zijn afhankelijk van het type gerecht. Wist je dat je ook fruit, sapjes en soepen kan bijbestellen? De extraatjes zijn te vinden nadat je jouw maaltijden hebt gekozen en naar de ‘volgende stap’ bent gegaan of door gebruik te maken van het filter.

ThuysVers is overal in Nederland te bestellen met uitzondering van de Waddeneilanden. Meer informatie over de bezorging lees je op thuysvers.nl/bezorggebied.

Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je kiezen voor bezorging op de maandag of de woensdag. We houden je van tevoren goed op de hoogte van de status van jouw bestelling. Zo weet je exact wanneer we voor je deur staan en kan je alvast beginnen met het dekken van de tafel.

De maaltijden zijn 4 dagen na bezorging houdbaar in de koelkast. Je kunt ze ook in de verpakking invriezen, dan blijven ze 30 dagen langs vers!

Opzoek naar een andere vraag? Ga naar FAQ

ThuysVers is overal in Nederland te bestellen met uitzondering van de Waddeneilanden. Meer informatie over de bezorging lees je op thuysvers.nl/bezorggebied.

Bij het plaatsen van jouw bestelling kan je kiezen voor bezorging op de maandag of de woensdag. We houden je van tevoren goed op de hoogte van de status van jouw bestelling. Zo weet je exact wanneer we voor je deur staan en kan je alvast beginnen met het dekken van de tafel.

De maaltijden zijn 4 dagen na bezorging houdbaar in de koelkast. Je kunt ze ook in de verpakking invriezen, dan blijven ze 30 dagen langs vers!