Bezorging

Alle vragen rondom de bezorging worden hier beantwoord

Waar bezorgen jullie?

We bezorgen door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Op maandag bezorgen we door het hele land. Op woensdag rijden we een iets kleiner rondje.

Dat zit zo: bij ThuysVers bezorgen we alles zelf. Geen bezorgdiensten of pakketbedrijven, maar gewoon ons eigen team dat jouw bestelling netjes én op tijd komt brengen. Zo houden we de kwaliteit hoog en de lijntjes kort.

Omdat we een klein en betrokken bedrijf zijn, wegen we per regio af wat mogelijk is. Sommige gebieden zijn op woensdag simpelweg te duur om rendabel te rijden. Loon, brandstof en tijd lopen dan snel op.

Als je bij het kiezen van jouw maaltijden je postcode invult, dan zie je overzichtelijk op welke momenten we bij jou bezorgen.

Kan ik een notitie achterlaten voor de bezorger?

Ja, dat kan! Als je bij het invullen van je gegevens een opmerking voor de bezorger toevoegt, houden we daar altijd rekening mee. Handig voor het geval je niet thuis bent. Onze bezorger checkt je bericht zodra er niet wordt opengedaan, zodat je bestelling toch op de juiste plek terechtkomt.

Dit kan bijvoorbeeld zijn:

“Bij niet thuis graag afleveren bij nummer 6.”

“Ik heb een koeldoos bij de achterdeur neergezet. Wil je het daar inzetten?”

“Ik ben bij de fysio, wil je het in de schuur neerzetten?”

Ook onze routeplanner kijkt naar jouw notities. Kun je alleen een groot tijdvak kiezen en komt dat nét niet lekker uit? Zet het in de notitie en we proberen er rekening mee te houden.

Hoe word ik geïnformeerd over mijn bezorging?

Eén werkdag voor de bezorging ontvang je van ons een e-mail met een tijdslot van 2 uur. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven.

Daarnaast sturen we je een half uur vóór bezorging nog een mail. Zo weet je precies wanneer we voor de deur staan.

Ik heb de verkeerde/geen bestelling ontvangen, wat nu?

Excuus! Dit is zeker niet de bedoeling en het komt niet vaak voor.

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat jouw bestelling nog bij onze bezorger in de auto staat.

Heb je een andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht in de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Het team zit klaar om je te helpen!

*Je kunt ons telefonisch bereiken op de volgende momenten:

Maandag: 09:00 – 23:00
Dinsdag: 09:00 – 17:00
Woensdag: 09:00 – 23:00
Donderdag: 09:00 – 17:00
Vrijdag: 09:00 – 16:00
Zaterdag & zondag: Gesloten