Bestellen

Alle vragen over het plaatsen van een bestelling worden hier beantwoord

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen kan enkel via de website. Vind je dat spannend of ingewikkeld? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. Ons team helpt je de eerste keer graag op weg.

Hoe ziet de bestelweek eruit?

Bij ons geldt: vóór donderdag 22:00 besteld is de volgende maandag of woensdag in huis. Op vrijdag komt er een nieuw menu online. Dit betekent dat onze bestelweek loopt van vrijdag t/m donderdag 22:00.

Daardoor kan het zijn dat wanneer je ná donderdag bestelt, het lang duurt voordat jouw bestelling bezorgd wordt.

Dat heeft een goede reden: we kopen lokaal in en geven onze koks de tijd om alles vers en met zorg te bereiden. Zo voorkomen we verspilling, gebruiken we alleen de beste ingrediënten én maken we samen de wereld een stukje gezonder en eerlijker, maaltijd voor maaltijd.

Hoe werkt jullie weekmenu?

We hebben een wekelijks wisselend menu. Elke week kan je kiezen uit 50+ verschillende maaltijden.

Dit betekent dat de maaltijden op het menu van week tot week verschillen. Heb je deze week een nieuwe favoriet gegeten en zou je 'm nog wel eens willen bestellen?

Geen zorgen: eens in de 4 à 5 weken komen de favoriete maaltijden weer terug.

Hoe vul ik een kortingscode in?

Heb jij een kortingscode?

  • Deze vul je in tijdens het afrekenen van jouw bestelling.
  • Onder het besteloverzicht zie je een invoerveld met 'kortingscode'. Vul hier de code in die je van ons hebt gekregen en klik op 'toepassen'.

De korting wordt direct verrekend.

Hoe kies ik maaltijden die goed bij mijn wensen of dieet passen?

Heb jij specifieke dieetwensen, een allergie, of hou je gewoon niet zo van een bepaald ingrediënt? Geen zorgen!

Op ons menu kun je heel gericht filteren:

  1. Klik bovenaan de maaltijdenpagina op ‘Filter op producten’.
  2. Selecteer wat je wilt bij type product, dieet en/of allergieën.
  3. Klik op ‘Zoek producten’.
    Zo zie je alleen de maaltijden waar jij blij van wordt.
Zit ik vast aan een abonnement?

Nee, ThuysVers is volledig vrijblijvend. Je bestelt wanneer het jou uitkomt.

Hoe kan ik betalen?

Bij ThuysVers betaal je met iDeal (online bankieren).

Heb je een andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht in de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Het team zit klaar om je te helpen!

*Je kunt ons telefonisch bereiken op de volgende momenten:

Maandag: 09:00 – 23:00
Dinsdag: 09:00 – 17:00
Woensdag: 09:00 – 23:00
Donderdag: 09:00 – 17:00
Vrijdag: 09:00 – 16:00
Zaterdag & zondag: Gesloten